hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آخرین وضعیت تردد در جاده‌های اصفهان/همه محورها برفی است

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های اصفهان/همه محورها برفی است

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان آخرین وضعیت محورهای اصلی استان اصفهان را تشریح کرد.

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به وزش باد اظهار داشت: در حال حاضر در محورهایسمیرم - یاسوج، سمیرم - شهرضا، زرین شهر - شهرکرد، داران - الیگودرز، چادگان - داران، چادگان - چلگرد، اصفهان - میمه، میمه - دلیجان، اصفهان- نائین، اردستان - نائین، فریدونشهر پشتکوه و بوئین - داران بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محورهای آزادراهی استان اصفهان نیز بارش برف را داریم، ابراز داشت: در حال حاضر در آزادراه کنارگذر شرقی و آزادراه اصفهان- نطنز نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در آزادراه نطنز - کاشان نیز بارش باران گزارش شده است ضمن اینکه در محور انارک - خور نیز بارش باران را داریم.

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری در شهرستان‌های استان اصفهان، آماده باش هستند، ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه توجه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: همچنین رانندگان باید در صورت شرایط نامناسب جوی در پناهگاه پارک کنند و در صورت بهبود شرایط به مسیر خود ادامه دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد