hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکز درمان‌ ناباروری در استان خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

مرکز درمان‌ ناباروری در استان خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به نبود مرکز درمان ناباروری در خراسان شمالی، اظهار داشت: مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی تجهیز و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: تنها استانی هستیم که مرکز درمان ناروری فعال نداریم ️ و فرصت خدمت به زوج‌های نابارور در استان فراهم نیست.



نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون به لطف الهی و دعای خیر مردم شریف و همت بلند دانشگاه علوم پزشکی و کمک مجلس، فرصت خدمت به زوج‌های نابارور فراهم می‌شود.

نماینده مردم 5شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای تصریح کرد:مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار60 میلیارد ریالی تجهیز می‌شود.
پیگیری‌های مستمر و ثمر بخش، برلی بستر سازی خدمات نوین و اولویت دار مردم و دامنه خدمت توسعه می یابد.

پاکمهر گفت: در سال گذشته ساختمان مرکز درمان ناباروری احداث و به پایان رسید و بخشی از تجهیزات آن گرفته شد. اکنون اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات مرکز درمان ناباروری تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان فاقد مرکز درمان ناباروری است و بیماران و زوج‌‌های جوان مبتلا جهت درمان به سایر استان‌ها مراجعه و متحمل هزینه‌های سرسام آوری می شوند،امیدواریم راه‌اندازی این مرکز یک گام‌مهم و اثر بخش برای ارتقای وضعیت جمعیت استان باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد