hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تمامی کلاس‌های حضوری مدارس فردوس تا پایان هفته جاری تعطیل است

تمامی کلاس‌های حضوری مدارس فردوس تا پایان هفته جاری تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا در شهرستان فردوس و با موافقت استاندار خراسان جنوبی تمامی کلاس‌های حضوری مدارس این شهرستان تا پایان هفته جاری تعطیل است.

محمدعلی واقعی یکشنبه شب ۱۰ بهمن اعلام کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان و موافقت استاندار خراسان جنوبی به عنوان رییس ستاد استانی مدیریت کرونا، تمامی کلاس‌های درس حضوری مدارس شهرستان فردوس تا پایان این هفته تعطیل است.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده سویه اُمیکرون و تداوم وضعیت قرمز در شهرستان فردوس، خدمات آموزشی و پرورشی در این شهرستان تا پایان هفته جاری غیرحضوری و به‌صورت مجازی ارائه می‌شود.

مدارس شهرستان فردوس از اواسط هفته گذشته به دلیل شیوع کرونا و تغییر رنگ این شهرستان تعطیل شد و آموزش به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در خراسان جنوبی از هفته اول بهمن ماه افزایشی شده و در شهرستان فردوس این افزایش نسبت به میانگین استان بالاتر بوده به طوری که هفته گذشته از زرد به نارنجی و سپس قرمز تغییر رنگ داد و سویه غالب در این شهرستان اُمیکرون است.

براساس آخرین رنگ‌بندی وضعیت کرونا در کشور از ۱۱ بهمن ماه، شهرستان فردوس در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های بیرجند و طبس در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان‌های سرایان، سربیشه، درمیان، قاینات، نهبندان و بشرویه در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های خوسف و زیرکوه در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد