hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مهمترین هدف قوه قضاییه ایجاد فضایی امن وارام برای تولیدکنندگان است

مهمترین هدف قوه قضاییه ایجاد فضایی امن وارام برای تولیدکنندگان است

معاون قضایی دادستان کل کشور درحاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس گفت:باید حمایت از تولیدات باکیفیت داخلی درسرلوحه فعالیت های همه مدیران کشور قرار گیرد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سعید عمرانی خاطرنشان کرد: مشاهده فعالیت های دانش بنیان و حجم گسترده پیشرفت و فناوری به ویژه توسط جوانان،انسان رابه وجد می آورد.

معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تشکر از زحمات مدیران نمایشگاه بین المللی مشهد و برگزار کنندگان نمایشگاه های مختلف, اظهار داشت: امیدوارم مدیران ومتولیان حوزه های مختلف صنعت وتولید و فعالیت های نوآورانه از نمایشگاه های مختلفی که در اقصی نقاط کشور به ویژه مشهد مقدس برگزار می شود بازدید ودرجریان رشد و پیشرفتهای چشمگیروارزشمند کشور قرارگیرند.

عمرانی تاکید کرد:حمایت از تولیدات باکیفیت داخلی وظیفه مدیران ومردم است و تولیدکنندگان نیز باید تلاش کنند تا با تولید محصولات باکیفیت و قابل رقابت با جنس خارجی به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه حوزه تولید و صنعت از هر نظری باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد،خاطرنشان کرد:شعار وهدف و برنامه ما درقوه قضائیه این است که باتمام توان درکنار حوزه اقتصاد و تولیدکنندگان کشورمان باشیم وتا جایی که می توانیم با رفع موانع و مشکلات،ازاین قشر زحمتکش حمایت کنیم ودرخدمت آنها باشیم تادرفضایی امن بتوانند مصون از آسیب های مانع تراشی هاباشند.

 شایان ذکر است، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی " کشاورزی، ماشین آلات، ادوات و مکانیزاسیون، نهاده ها، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم های آبیاری" و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی " صنعت آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته" نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی حوزه صنعت و کشاورزی با حضور عمرانی، معاون قضايی دادستان کل کشور، مرتضوی، معاون قضايي رئيس کل دادگستری خراسان رضوی درامور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، حجت‌الاسلام منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی‌، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهرمشهدمقدس و  رضایی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در محل تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد