hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدارس ابتدایی کیش براساس تصمیم ستاد کرونا غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی کیش براساس تصمیم ستاد کرونا غیرحضوری شد

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی این جزیره بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، پرویز حیدری‌راد با اعلام این مطلب اظهار داشت: کلاس‌های دوره ابتدایی از 9 بهمن‌ماه به صورت حضوری برگزار شد اما براساس تصمیم ستاد کرونای شهرستان کیش، از امروز بار دیگر کلاس درس دانش‌آموزان دوره ابتدایی همانند گذشته به صورت غیرحضوری ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد‌کرونای کیش،  کلاس های دوره اول و دوم متوسطه هم به روال قبلی خود بر اساس ظرفیت مدارس و میزان تزریق واکسن دانش‌آموزان این گروه تحصیلی، به صورت حضوری و ترکیبی (غیرحضوری-حضوری) برپا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و‌ پرورش کیش یادآور شد: گروه‌بندی مدارس حضوری (متوسطه اول و دوم) براساس ظرفیت کلاس‌ها و با هدف رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری مرکز توسعه سلامت این جزیره به صورت یک روز در میان با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گفته وی، در صورت شناسایی خوشه‌های مثبت بین دانش‌آموزان و معلمان، کلاس‌های حضوری در آن مدرسه طبق تاکیدات و مصوبات مرکز توسعه سلامت جزیره کیش به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و آموزش و پرورش نیز در این راستا برای ارتقای سطح سلامت همکاری های لازم را با جدیت انجام‌می‌دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد