hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تعداد مشترکان اینترنت موبایل از ۹۱ میلیون گذشت

تعداد مشترکان اینترنت موبایل از ۹۱ میلیون گذشت

تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار در کشور تا پایان سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰ به بیش از ۹۱ میلیون و ۸۴۴ هزار مشترک و ضریب نفوذ پهن‌باند سیار نیز به ۱۰۹.۲۷ درصد رسید.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، طبق آخرین آمار منتشرشده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰،  تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار به ۹۱ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۲۸۱ مشترک رسیده است. تعداد مشترکان به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است. این در حالی است که تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند سیار به ۹۰ میلیون مشترک رسیده بود.

مطابق این آمار، ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند سیار تا پایان سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰، به ۱۰۹.۲۷ درصد رسیده است. این در حالی است که ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند سیار تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، به ۱۰۶ درصد رسیده بود. 

در مورد اشتراک بالای ارتباطات سیار و ضریب نفوذ آن در کشور می‌توان گفت که بخش زیادی از شهروندان ایرانی به دلایل مختلفی از بیش از یک خط استفاده می‌کنند یا برخی از خطوطی که خریداری کرده‌اند را بلااستفاده گذاشته‌اند. علت این مساله از طرفی هم خود اپراتورها می‌توانند به دلیل جلب مشتری و نفوذ در بازار این خدمات، به ارائه سیم‌کارت رایگان یا با قیمت نازل و غیره اقدام کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد