hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جزئیات پرداخت وام بدون ضامن به روایت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

جزئیات پرداخت وام بدون ضامن به روایت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به جزئیات پرداخت وام بدون ضامن در بانک‌ها پرداخت و گفت: انتظار می‌رود اسناد کشاورزی نیز به‌عنوان وثیقه بانکی از کشاورزان قبول شود.

علیرضا زندیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   سنندج   از دیدار خود با وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و اظهار داشت: در این نشست موضوع اعطای وام‌های بدون ضامن و کاهش سختگیری بانک‌ها در ارائه وام با توجه به دستور اخیر رئیس جمهور، مطرح و پیگیری‌هایی انجام شد.

وی از دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پرداخت وام بدون ضامن در بانک‌های سراسر کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه پس از ابلاغ این دستورالعمل به بانک‌ها، از امروز پرداخت وام زیر 100میلیون تومان بدون اخذ ضامن آغاز شد.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس این تصمیم دریافت تسهیلات تا 50میلیون تومان بدون ضامن و فقط با نامه کسر از حقوق امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بین 50 تا 100میلیون تومانی بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق خود به همراه یک سفته یا چک به بانک‌ها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: البته باید برای افرادی همچون کشاورزان که کارمند نیستند و دسترسی به کسر حقوق ندارند، تدبیری اندیشیده شود تا اسناد کشاورزی آنان را به عنوان وثیقه بانکی قبول کنند که یقیناً بنده این موضوع را از طریق وزیر اقتصاد و جهاد کشاورزی پیگیری کرده و اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد