hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آزادسازی 13 هکتار از اراضی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

آزادسازی 13 هکتار از اراضی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در راستای برگزاری نشستهای داوری و حل اختلاف در این شرکت از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 13 هکتار از اراضی بلااقدام یا راکدی که طرفهای قرارداد با شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به ساخت واحد تولیدی و نصب ماشین آلات در آن اقدام نکرده بودند، آزادسازی شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-"علی بهرامی زاده" در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی مانع‌زدایی شهرکها و نواحی صنعتی استان در شهرک صنعتی بینالود افزود: اراضی آزادسازی شده در اختیار معاونت برنامه ریزی شرکت به منظور واگذاری مجدد به متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته است. 

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 140 جلسه داوری و حل اختلاف پیرامون بررسی وضعیت اراضی تحت اختیار طرف های قرارداد با شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برگزار شد و همه قراردادهای سال 1400 به تعداد 767 قرارداد مورد بررسی قرار گرفت. 

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در نتیجه بررسی قراردادها در نشستهای داوری و حل اختلاف این شرکت 261 قرارداد به مساحت 129 هکتار به دلیل نداشتن پیشرفت اجرایی در ساخت واحد تولیدی فسخ و 427 قرارداد به مساحت 138 هکتار استمهال شد. 

بهرامی زاده در انتها اضافه کرد : 22 هکتار باقیمانده نیز به علت پیشرفت اجرایی بالا، به طرف قرارداد مهلت لازم داده شد تا پروانه پایان کار و پروانه بهره برداری را دریافت کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد