hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > محدودیت در فعالیت برخی جایگاه‌های CNG کرمانشاه برای پایداری گاز بخش خانگی/ قطعی گاز تا فردا ادامه دارد

محدودیت در فعالیت برخی جایگاه‌های CNG کرمانشاه برای پایداری گاز بخش خانگی/ قطعی گاز تا فردا ادامه دارد

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز برخی از جایگاه‌های CNG در استان کرمانشاه برای جلوگیری از افت فشار گاز بخش خانگی، قطع شده است.

سیروس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به برودت هوا در چند روز اخیر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطعی گاز بخش خانگی و پایداری در این بخش، محدودیت‌هایی در صنایع عمده و جایگاه‌های سی‌ان‌جی اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه گاز 30 درصد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در راستای اقدامات پیشگیرانه قطع شده است عنوان کرد: این محدودیت‌ برای صنایع عمده همچون نیروگاه، پتروشیمی و سیمان نیز اعمال شده و مصرف گاز صنایع خرد نیز به میزان متعادلی رسیده است.



شهبازی با اشاره به اینکه قطعی گاز برخی از سی‌ان‌جی‌ها تنها برای امروز و فردا اعمال شده است گفت: شهرستان‌هایی که تعداد جایگاه‌های آن کم است محدودیت اعمال نشده اما در شهرستان کرمانشاه که تعداد جایگاه‌ها زیاد است برای جلوگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی گاز تعداد محدودی از جایگاه‌ها قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: هم‌اکنون باتوجه به برودت هوا به صورت میانگین روزانه 15 میلیون متر مکعب گاز دراستان مصرف می‌شود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 15 درصد افزایش مصرف داشته است.

شهبازی گفت: از تمامی مشترکین گاز مصرفی در استان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف معادل 18 تا 21 درجه سانیتگراد و کم کردن حداقل یک درجه دمای سیستم گرمایشی و استفاده از لباس مناسب زمستانی در منزل و سایر اقداماتی که می‌تواند صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را داشته باشد، اهتمام ویژه داشته تا شرکت گازاستان را جهت خدمات دهی پایدار به مشترکین یاری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد