hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازدید مشاور امور اجتماعی وزیر بهداشت از بیمارستان ناظران و مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا(ع)

بازدید مشاور امور اجتماعی وزیر بهداشت از بیمارستان ناظران و مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا(ع)

محمدرضا محمودی لموکی مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیرین سلامت و مشارکت‌های مردمی و هیئت همراه از بیمارستان تخصصی ناظران و مرکز انکولوژی رضا(ع) بازدید و در گفتگو با مسئولین این مراکز و جمعی از هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد ضمن تبادل نظر، در جریان مشکلات قرار گرفتند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این بازدید حمید مستشاری، رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد ضمن بیان فعالیت های انجام شده، گوشه ای از مشکلات فراروی این بیمارستان و مرکز رضا(ع) را بیان داشت.

وی حذف ارز دولتی برای خرید تجهیزات و لوازم یدکی و پروسه طولانی اخذ مجوز ورود برای دستگاه های مورد نیاز را از مهمترین مشکلات پیش روی این مراکز دانست که باعث افزایش هزینه ارائه خدمات به بیماران شده و این امر مغایر با شعار این انجمن باعنوان "هیچ بیماری به واسطه عدم تمکن مالی نباید از درمان محروم بماند"، است.

 محمدرضا محمودی لموکی ضمن تقدیر و تشکر از انواع و کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان ناظران و مرکز رضا(ع) خاطرنشان ساخت: این درددل ها و مشکلات را به مقام  وزارت منتقل خواهم کرد و خود نیز در رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید و طی مراسمی از خیر بزرگوار مشهدی و عضو هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، آقای ناظران، به پاس خدمات صادقانه و بی شائبه در عرصه سلامت با اهداء لوح سپاسی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر به عمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد