hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ایجاد فرصت‌های شغلی در شادگان ضروری است

ایجاد فرصت‌های شغلی در شادگان ضروری است

ایسنا/خوزستان نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شادگان یک شهرستان محروم است که قبلا جمعیت بسیاری داشته اما به دلیل مشکلات ناشی از عقب ماندگی، جمعیت آن کاهش یافته است بنابراین ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان ضروری است.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد امروز، ۳۰ دی ماه در نشست مدیران شرکت های فولاد خوزستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت که در محل فولاد شادگان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد نظام توجه به مناطق محروم است و سیاست رئیس جمهور نیز این است که به مناطق کم برخوردار توجه شود.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، وی افزود: شادگان یک شهرستان محروم است که قبلا جمعیت بسیاری داشته اما به دلیل مشکلات ناشی از عقب ماندگی، جمعیت آن کاهش یافته است بنابراین ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان ضروری است.

ناصری نژاد تصریح کرد: جوانان شادگان برای اشتغال با مشکلات زیادی مواجه هستند و دشمن هم از این فرصت استفاده می کند تا از جوانان سوء استفاده کند. در این راستا از وزیر صنعت، معدن و تجارت می خواهیم برای ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان طرح توسعه فولاد شادگان را به عنوان یک فرصت در منطقه پیگیری کند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از جوانان شادگان به امید یافتن شغل از این شهرستان کوچ کرده اند و حاشیه شهرستان ها پر از جوانان بیکار شادگانی شده است که به دنبال شغل هستند.

وی افزود: نباید شرایط به گونه ای باشد که جوانان به سمت ترفندها و حیله های دشمنان بروند و وقتی رهبر معظم انقلاب بر بحث تولید تاکید دارند چرا با قطع برق و گاز، تولید در کارخانه ها مختل می شود؛ این کار ضربه سنگینی به واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور وارد می کند.

ناصری نژاد بر اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد شادگان تاکید کرد وگفت : باید تلاش شود تا در زمینه صادرات، خوزستان به یکی از قطب های اقتصادی کشور تبدیل شود.

امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: شادگان با ۱۷۷ هزار نفر جمعیت، با بیکاری ۴۰ درصد یکی از شهرهای محروم استان خوزستان است.

وی تصریح کرد: مهمترین صنعت شادگان مجتمع فولاد است که با کمک وزارت صمت احداث شده است. با توجه به اینکه شادگان یکی از شهرستان های با ظرفیت بالا در تولید خرما است احداث کارخانه فرآوری خرما در این شهرستان ضروری است و برای احداث این کارخانه نیاز به حمایت وزارتخانه است.

نظری با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات بانکی واحدهای تولیدی بیان کرد: واحدهای تولیدی غیر فعال در این استان اکثرا مشکل بانکی دارند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد