hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > با وجود شبکه "شاد" ،در حوزه های آموزشی و پرورشی از پیام رسان های خارجی استفاده نشود

با وجود شبکه "شاد" ،در حوزه های آموزشی و پرورشی از پیام رسان های خارجی استفاده نشود

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در نشست مشترک با مسئولین آموزش و پرورش استان تاکید کرد:با وجود ظرفیت ها و قابلیت های مناسب سامانه نشاط تاکید می گردد به ویژه در حوزه های آموزشی از پیام رسان های خارجی استفاده نشود.

مشهدد پایگاه خبری رویداد ایران-سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا استان در نشست مشترک با مدیر کل و مسئولین آموزش و پرورش استان با محوریت پیشگیری از آسیب های فضای مجازی با اشاره به تغییرات عمده و اساسی فضای مجازی در طول چند سال اخیر عنوان کرد : ضریب نفوذ اینترنت در کشور با شیوع کرونا با رشد بالایی روبرو بود و در حال حاضر این رقم به طور میانگین در سطح کشور به ۹۴ درصد رسیده است.

وی ادامه داد :  بر اساس نتایج بدست آمده از پژوهش انجام شده در هفت کلان شهر  کشور به طور میانگین ۸۸ درصد فعالیت‌های روزانه افراد در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می شود.

جهانشیری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ هزار فارغ التحصیل رشته های IT در استان خراسان رضوی حضور دارند خاطر نشان کرد : تعاملات بسیار خوبی فی‌مابین آموزش و پرورش و پلیس فتای استان شکل گرفته و در حوزه تولید محتوا و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی ریل گذاری درستی انجام شده و بهره برداری مناسبی صورت پذیرفته است.

رئیس پلیس فتای استان همچنین با اشاره به برگزاری پویش کودکان سایبری با هدف فرهنگ سازی در این حوزه با همکاری آموزش و پرورش تاکید کرد : با وجود ظرفیت ها و قابلیت های مناسب  سامانه شاد تاکید می گردد به ویژه در حوزه های آموزشی از پیام رسان های خارجی استفاده نشود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد