hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگاههای نظارتی در شرایط موجود کشور باید دقت بیشتری در نظارت داشته باشند

دستگاههای نظارتی در شرایط موجود کشور باید دقت بیشتری در نظارت داشته باشند

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: فعالیت تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی سخت و مهم است زیرا قضاوت می‌کند و قضاوت حساسیت خود را دارد و در این شرایط که کشور قرار گرفته باید دستگاه‌های نظارتی و کنترل کننده با دقت بیشتری به وظایف محوله عمل کنند.            



به گزارش رویداد ایران به نقل از  ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با وی اظهار داشت: گرفتاری در ساختار درونی مانع حضور جدی و انجام وظایف محوله می‌شود و آثار بد آن را مردم می‌بینند و با حضور مدیریت جدید خوش‌بین به تغییرات و تحول بویژه فعال شدن ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان‌ها هستیم.   

وی گفت: شرایط معیشتی مردم و مطالبات به حق آنان کار تعزیرات حکومتی را در مقام رسیدگی کننده به تخلفات بویژه در مواردی که مربوط به اموال کلان و پرونده‌های قاچاق می باشد حائز اهمیت کرده است.

   نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در رسیدگی به تخلفات اقتصادی احتمال رشوه وجود دارد و نیروها باید سالم، متعهد و خود کنترل باشند تا در برابر تمامی تهدیدهای نفسانی و بیرونی سربلند بیرون آیند.   

وی بیان کرد: در مجموعه ای مانند تعزیرات حکومتی باید از نیروهای متخصص و کاربلد استفاده شود تا متخلفان نتوانند قانون را دور بزنند.

   آیت الله محامی به مدیریت جدید در تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: استفاده از مدیر بومی و شایسته‌سالاری اقدام قابل تحسینی است زیرا شخصی که در استان خدمت داشته فراتر از نیروی غیربومی آگاهی به مشکلات و مسائل را دارد.   

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: این اداره کل در سالجاری در راستای نظارت و بازرسی از سطح بازار با تشکیل بیش از یکهزار اکیپ گشت مشترک به همراه سایر ادارات تابعه توانسته از پنج هزارو ۱۲۴ واحد صنفی بازدید و بازرسی بعمل آورد که در همین راستا تعداد ۹۷۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد