hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آغاز مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان؛ چه کسانی استقلالی می‌مانند؟

آغاز مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان؛ چه کسانی استقلالی می‌مانند؟

قرار است باشگاه استقلال به زودی مذاکرات با بازیکنان برای تمدید قراردادشان را آغاز کند.

به گزارش میدان، یکی از موضوعاتی که باشگاه‌های ایران از آن ضربه می‌خورند، عدم تمدید قرارداد بازیکنان و جدایی آنها است. تیم استقلال در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را به دلیل سهل انگاری مدیران برای تمدید قرارداد از دست داده است.

به این نفرات دقت کنید؛ مامه تیام، جپاروف، امید ابراهیمی، علی کریمی، اللهیار صیادمنش، مجید حسینی، امید نورافکن و ... از جمله چهره‌های شاخصی بودند که خیلی راحت از استقلال جدا شدند.

کم و بیش مدیرانی بودند که قصد داشتند در کوران مسابقات قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کنند اما بازیکنان سعی کردند کار را به دقیقه نود بکشانند تا اگر پیشنهاد خوبی رسید جدا شوند یا قیمت‌ها را بالا ببرند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مصطفی آجورلو قصد دارد پس از پایان بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، مذاکره با چند بازیکن را برای تمدید قرارداد آغاز کند و روند مذاکرات را نیز برای هواداران تشریح کند. در پایان فصل، قرارداد بازیکنانی مثل مهدی مهدی‌پور و محمدحسین مرادمند به پایان می‌رسد و باید دید آجورلو می‌تواند طلسم چند سال اخیر را بشکند و قرارداد بازیکنان را تمدید کند یا نه.

استقلال این شانس را دارد که با توجه به تمدید قرارداد بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، سیدحسین حسینی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند و ... نفرات اصلی‌اش را برای فصل بعد داشته باشد. بازیکنانی هم که این فصل جذب شده‌اند حداقل قرارداد دو ساله دارند.

منبع: khabaronline-1593560

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد