hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تمام راه‌های اصلی و فرعی استان اصفهان باز است/ بارش بیش از ۲ متر برف در گردنه کلوسه

تمام راه‌های اصلی و فرعی استان اصفهان باز است/ بارش بیش از ۲ متر برف در گردنه کلوسه

معاون راهداری اداره‌کل راه و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در بعضی از نقاط استان عملیات برف‌روبی، یخ زدایی و بازگشایی راه‌ها ۲ تا ۳ روز به طول انجامید و اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرزاد دادخواه شامگاه یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان اظهار داشت: بارش رحمت الهی عمدتاً در غرب استان به صورت برف و در مناطقی از شمال و جنوب استان و سایر مناطق به صورت باران بود. در شروع بارش‌ها با آماده باشی که از قبل به اکیپ‌های مستقر در سطح استان داده بودیم، عملیات برف‌روبی جاده‌ها آغاز شد و در بعضی از مناطق بیش از سه روز ادامه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در زمان بارش برف به دلیل وزش باد شدید و کولاک در مناطق غرب استان، زحماتی برای افراد ساکن در منطقه و همچنین راهداران جاده‌ها ایجاد شده‌ بود. بسیاری از محورها دو یا سه روز عملیات برف‌روبی و یخ زدایی و پاکسازی به طول انجامید.

معاون راهداری اداره‌‌کل راه و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه اکنون همه راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، بیان کرد: در محور داران -الیگودرز برف‌روبی تا صبح هم ادامه داشت، در محور خوانسار- بویین میاندشت که به دلیل کولاک و احتمال خطر سقوط، محدودیت در تردد ایجاد شده بود، با همت همکاران شهرستان خوانسار بازگشایی و تردد برقرار شد.



وی تصریح‌کرد: گردنه کلوسه در بعضی از مقاطع با بارش بیش از 2 متر مواجه بود و اکنون در حال بازگشایی است و امیدواریم تا فردا بازگشایی و تردد برقرار شود.

دادخواه گفت: از تمامی هم استانی‌هایی که قصد سفر دارند خواهشمندیم قبل از سفر از سلامت خودرو خود مطمئن شوند و حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند و تا قبل از سفر باز و بستن کردن آن را امتحان کنند و وسایل گرم همراه داشته باشند.

 وی ضمن تاکید از پرهیز از سفرهای غیرضروری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند قبل از سفر با سامانه گویای 141 از وضعیت راه‌ها آگاه شوند همچنین با شماره گیری تلفن همراه 09133288000 و تلفن ثابت 37791411 تا 12 از وضعیت هوای راه‌ها آگاه شوند.

به گزارش تسنیم با توجه به بارش سنگین برف و باد و کولاک از شنبه شب تلاش برای بازگشایی راه‌های استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد