hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کمک به حفظ واحدهای تولیدی، ثبات بازار و تامین کالای مورد نیاز را به همراه دارد

کمک به حفظ واحدهای تولیدی، ثبات بازار و تامین کالای مورد نیاز را به همراه دارد

استاندار خراسان رضوی و هیات همراه از شهرک صنعتی چناران بزرگترین شهرک صنعتی شمال شرق کشور بازدید کردند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-یعقوبعلی نظری با اشاره به اینکه کمک به حفظ واحدهای تولیدی فعال، می تواند نقش بسزایی در ثبات بازار و رفع نیازهای عمومی داشته باشد و ضرورت دارد تا ظرفیت واحدهای تولیدی بررسی تا با رفع موانع، با تمام ظرفیت به تولید ادامه دهند.  

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: جلب مشارکت های بخش خصوصی در تامین انرژی های مورد نیاز واحدهای تولیدی، علاوه بر کاهش وابستگی به دولت، ثبات تولید را به همراه دارد و بزودی زیرساخت های اجرای طرح در شهرک های صنعتی استان فراهم خواهد شد. 

یعقوبعلی نظری بیان نمود : جلسات تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران دستگاه های مرتبط در شهرک های صنعتی برگزار تا مشکلات عمومی شهرک ها و واحدهای صنعتی بررسی و نسبت به رفع موانع اقدام گردد. 

عارضه‌یابی واحدهای نیمه‌فعالی در اولویت است 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد : عارضه‌یابی واحدهای نیمه‌فعالی که قادر به فعالیت با ظرفیت کامل خود نیستند، حفظ واحدهای فعال موجود و جلوگیری از بروز مشکلات از دیگر با اولویت برنامه‌های این مجموعه ها میباشد . 

علی بهرامی‌زاده در انتها اعلام کرد : که شهرک صنعتی چناران با ۱۱۶۷ هکتار زمین و ۲۷۱ واحد صنعتی فعال زمینه اشتغال ۷۵۰۰ نفر را فراهم و مقرر شد تا مشکلات ۳۷ واحد تولیدی غیر فعال بررسی و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به حل آن تصمیم گیری شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد