hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ضرورت شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی خوزستان

ضرورت شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی خوزستان

ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان، در تمامی بخش‌های کشاورزی، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، در تمامی شهرستان‌های استان، فراخوان زده شود.

خدارحم امیری زاده در دوازدهمین جلسه کارگروه فنی و تخصصی سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: این کارگروه باید پروژه‌های کلان و زنجیره‌ای را توسعه دهد. همچنین اشتغال‌های مستقیم و صنایع فرآوری و تبدیلی محصولات کشاورزی را در برگیرد و به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی فراوان داشته باشد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا به نقل از این سازمان، وی افزوذ: این اقدام باعث می‌شود جایگاه محصولات کشاورزی استان ارتقا پیدا کند.

امیری زاده تصریح کرد: ظرفیت‌های بی‌شماری در استان خوزستان وجود دارد و باید فرصت‌هایی در اختیار سرمایه‌گذاران در این بخش قرار داد تا بیش از پیش به رشد و توسعه کشاورزی استان کمک کنیم و مردم بهره کافی را ببرند.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان، در تمامی بخش‌های کشاورزی، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در تمامی شهرستان‌های استان فراخوان زده شود.

امیری زاده بیان کرد: هر شهرستانی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که باید شناسایی و معرفی شوند تا سرمایه‌گذاران از قابلیت‌های این شهرستان‌ها آشنایی کامل را بدست آورند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد