hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آشنایی بیش از 1000 دانش آموز در شهرستان بردسکن با فرهنگ منابع طبیعی

آشنایی بیش از 1000 دانش آموز در شهرستان بردسکن با فرهنگ منابع طبیعی

با حرکتی جهادی و با همت مروجان شرکت فراگیرتخصصی منابع طبیعی بردسکن  از ابتدای آذر ماه 1400 طی یک ماه  1000 دانش آموز بردسکنی تحت آموزش آشنایی با منابع طبیعی قرار گرفتند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حمیدرضا اقبالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن با بیان این خبر گفت براساس بخشی از تفاهم نامه مشترک امضاءشده با آموزش و پرورش شهرستان بردسکن و برنامه ریزی های صورت گرفته بحول و قوه الهی تا کنون بیش از هزار دانش آموز با منابع طبیعی و اهمیت حفظ و حراست از آن ، شغل جنگلبان ، طرح همیار طبیعت و .. آشنا شدند .

اقبالی گفت هدف این آموزشها تببین نقش و اهمیت منابع طبیعی در زندگی مردم ، ایجاد انس و الفت با طبیعت و مواهب خدادادی ، آشنایی با شغل جنگلبان ، جذب دانش آموزان علاقه مند به طبیعت در طرح همیار طبیعت ، جلب مشارکت خانواده ها در حفظ و احیای عرصه های منابع طبیعی ، استفاده بهیه از بستر و فضای شاد در مباحث مربوط به منابع طبیعی ، پیگیری ایجاد قفسه سبز مدارس با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و کتابخوانی و با  استفاده از حمایت های مالی خیرین می باشد .

لازم به ذکر است شهرستان بردسکن دارای 200 مدرسه و 15هزار دانش آموز است که باهمکاری و تلاش مجدانه آموزش و پرورش شهرستان  بردسکن پیش بینی می شود تا پایان سال جاری حدود 3000 دانش آموز از این آموزش ها بهره مند شوند . ضمنا شهرستان بردسکن دارای 300 – همیار طبیعت دانش آموز می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد