hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم دیواره ساحلی "کشکان" پلدختر لحاظ شده است

۷۰ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم دیواره ساحلی "کشکان" پلدختر لحاظ شده است

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار و۲۸۶متر از دیواره ساحلی شهر پلدختر در مرحله اول اجرا شده است گفت:۷۰ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم در نظر گرفته شده است.

نادیا امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  پلدختر  با بیان اینکه در مرحله اول هزار و 980 متر از دیواره ساحلی شهر پلدختر اجرا شده است اظهار داشت: طول اجرا شده در مرحله دوم 306 متر است و تاکنون دو هزار و 286 متر دیواره بتنی در فاز اول اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 84متر شمع و 280 متر پی کنی و هشت هزار متر خاکبرداری در دیواره ساحلی شهر پلدختر انجام شده است افزود: این پروژه توسط شرکت سامان محیط وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و با اعتباری در حدود 150 میلیارد تومان در فاز اول و70 میلیارد تومان درفاز دوم در حال اجراست که با توجه به نحوه شکل گیری شهر طی سالیان ( شکل‌گیری بافت شهری در کنار رودخانه کشکان) و خطرات ناشی از آن برای حفظ امنیت، اجرای امتداد این دیواره حفاظتی ضرورت دارد.

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر عنوان کرد: هم اکنون از فاز دوم پروژه 228 متر طول فونداسیون و 192متر طول دیواره در منطقه سازمانی‌ها اجرا شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد