hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تشریح سیمای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت حیدریه در حضور رئیس دادگستری

تشریح سیمای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت حیدریه در حضور رئیس دادگستری

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان تربت حیدریه به اتفاق معاون و كارشناس حقوقي و فرمانده یگان حفاظت اين اداره با رئيس دادگستري شهرستان ديدار و سیمای منابع طبیعی و ابخیزداری تربت حدیریه را تشریح نمود.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این نشست رئیس اداره منابع طبیعی تربت حیدریه ضمن تبریک انتصاب رئیس دادگستری شهرستان گزارشی از وضعیت مالکیت اراضی ملی و طرح کاداستر ارائه داد.

وی افزود با توجه به اینکه ۷۰درصد از مساحت شهرستان را عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری دربرگرفته لذا جهت حفاظت از این اراضی نیاز به حمایت و همکاری همه جانبه سایر دستگاه ها بویژه دستگاه قضایی داریم.

قادری در ادامه به بیان عملکرد اداره در جهت حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی شهرستان پرداخت و در راستای اجرای تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و ماده ۶۹۰قانون مجازات اسلامی ،خواستار برخورد قاطع با متجاوزان به ارضی ملی شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری با همکاری دستگاه قضایی،انتظامی و یگان حفاظت این اداره بیش از ۱۶۰ هزار مترمربع از اراضی ملی از دست متجاوزان خارج و خلع ید گردیده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان تربت حیدریه ،مسائل مرتبط با حوزه خود را مطرح نمود و گفت: از جمله این مسائل ، تأمین هزینه های کارشناسی پرونده های مطروحه در داسرا و دادگاه، و خلأ های قانونی جهت برخورد قاطع با متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی که بعضاً باعث منع تعقیب پرونده های مطروحه می گرددد.

در ادامه رضا زاده رئیس دادگستری شهرستان تربت حیدریه ،حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان را در راستای اقدامات اداره منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی اعلام نمود و به تسریع در صدور آراء محاکم قضایی حوزه منابع طبیعی و حل مسائل و مشکلات مطروحه تأکید نموده ؛ همچنین در راستای تعامل و همکاری بیشتر بر تشکیل جلسات مشترک و مستمر با قضات و بازدید از عرصه های منابع طبیعی شهرستان توصیه گردید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد