hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات پروژه آبرسانی به همدان از سد تالوار/ قرارگاه سازندگی خاتم یک کارگاه دیگر احداث کرد

جزئیات پروژه آبرسانی به همدان از سد تالوار/ قرارگاه سازندگی خاتم یک کارگاه دیگر احداث کرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: پروژه آبرسانی به همدان همچنان ادامه یافته و برای تسریع بیشتر کارها قرارگاه خاتم یک کارگاه دیگر در محل سد تالوار احداث کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، منصور ستوده  صبح امروز در جمع خبرنگاران از بررسی مستمر پروژه آبرسانی به همدان خبر داد و اظهار داشت: به منظور بررسی این پروژه، بازدید از کارگاه و پروژه مذکور هر 10 روز یکبار به انجام می‌رسد و باز هم به منظور بررسی مناسب پروژه آبرسانی به شهر همدان، بازدید از کارگاه و پروژه مذکور را هر 10 روز یکبار به انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان عنوان کرد: در این بازدیدها نه تنها پروژه و وضعیت کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد بلکه با پیمانکار، مشاور و عوامل پروژه نیز بحث و گفت‌وگو می شود. در جلسه ای که اخیراً در بازدید از پروژه آبرسانی به شهر همدان داشتیم، اقدامات مهم طی 10 روز اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه اسناد مناقصه برق رسانی حفاظت کاتدیک در این راستا تهیه شده است، مطرح کرد: پیمانکار، آن را به مناقصه می‌گذارد‌ مقرر شد تا 140 کیلومتر از این خطوط توسط مشاور و پیمانکار بازدید و در طول خط، شیرآلات و اتصالات باقی مانده بررسی و چک لیستی در این راستا تهیه شود، در این راستا اسناد مناقصه توسط پیمانکار تهیه و موارد مورد نیاز خریداری خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین قرار شد تا بارگیری و حمل لوله‌های قطعه اول و اسناد مناقصه توسط مشاور طی یک هفته تهیه و به کارفرما تحویل داده شود تا شرکت آب منطقه‌ای همدان نیز با شرکت آبفای کشور برای تامین اعتبار مناقصه خرید لوله وارد کار شود.

ستوده با تصریح بر اینکه کارگاه جدیدی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در محل سد تالوار تجهیز شده و نیروها و ماشین آلات مستقر شده اند، اظهار داشت: پیمانکاران تصفیه خانه نیز در قالب 4 اکیپ برای تکمیل کلاریفایر حضور دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه جلساتی با آبفای کشوری برای بازنگری طرح اصلی برگزار شده است، گفت: در فاز اول قرار شد یک مدول از تصفیه‌خانه با ظرفیت یک هزار و 800 لیتر در ثانیه طراحی و در پیش گرفته شود.

ستوده درباره ابعاد پروژه و دیگر کارهای رخ داده توضیح داد: همه نقشه ها و لیست های خرید بازنگری و به پیمانکار اعلام شده است، اضافه کرد: در این راستا اسناد مناقصه حفاری 10 کیلومتر از قطعه اول خط انتقال، مناقصه عملیات مکانیکال خط انتقال قطعه اول به طول 10 کیلومتر، مناقصه ساخت لوله های قطعه اول، مناقصه تکمیل و ساخت کلاریفایرهای تصفیه خانه، مناقصه ساخت سوله‌های تصفیه‌خانه و ایستگاه های پمپاژ، مناقصه برق‌رسانی به ایستگاه های پمپاژ 1و 2 و حفاظت کاتدیک، مناقصه خرید، تهیه پمپ‌ها و تجهیزات تصفیه‌خانه همچنین، حفاظت کاتدیک و ایستگاه های پمپاژ تهیه و در حال فراخوان عمومی و برگزاری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با تاکید بر اینکه با توجه به این موارد، در حال حاضر تنها مشکل کارگاه پروژه آبرسانی به شهر همدان نقدینگی است، گفت: باید بالغ بر 700 میلیارد تومان در فاز اول به این پروژه تزریق شود تا پیمانکار برای اجرای همه مناقصه‌ها وارد کار شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد