hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه اندازی قرارگاه عملیاتی مانع زدایی در نواحی شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

راه اندازی قرارگاه عملیاتی مانع زدایی در نواحی شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: قرارگاه عملیاتی مانع زدایی و حمایت از تولید در ستاد شرکت به منظور رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی و برداشتن موانع تولید در شهرکها و نواحی صنعتی تشکیل شده است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی زاده افزود: این قرارگاه در پی عمل به دستورات استاندار محترم مبنی بر حفظ وضعیت موجود در تولید، افزایش ظرفیت تولیدی واحدهای صنعتی فعال و احیای واحدهای تولیدی تعطیل در شهرکها و نواحی صنعتی و به دنبال تشکیل قرارگاه عملیاتی مانع زدایی استان در این شرکت ایجاد شد.

وی بیان کرد: قرارگاه عملیاتی مانع زدایی و حمایت از تولید در ستاد شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی نه عضو شامل مدیرعامل و معاونین و برخی مدیران این شرکت دارد که از هفته آینده برگزاری نشستهای خود را برای ارتقای سطح تولید و برداشتن موانع آن در شهرکها و نواحی صنعتی استان آغاز می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: مجموعه واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۲ هزار و ۷۷۱ واحد است که از این تعداد ۲ هزار و ۴۴۳ واحد فعال و ۳۲۸ واحد راکد است.

بهرامی زاده افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ واحد صنعتی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد