hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برف و باران مازندران را فرا گرفت/سد لفور در آستانه سرریز

برف و باران مازندران را فرا گرفت/سد لفور در آستانه سرریز

همه مناطق بالا دست مازندران برفی، و مناطق میان دست و پائین دست استان بارانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، که از امروز قرار بود تا سامانه سرد و بارشی وارد مازندران بشود، بامداد امروز مناطق بالا دست مازندران با ریزش برف سفید پوش شد و مناطق پائین دست استان نیز با بارش باران همراه است.

از رامسر و تنکابن خبرنگاران تسنیم گزارش دادند که ارتفاعات اشکورات، جواهرده، جنت رودبار، دو هزار و سه هزار از برف سفید پوشش شد و مناطق ساحلی این شهرستانها نیز بارانی است.

از کلاردشت نیز خبر می رسد که برف علم کوه را کاملا سفید پوش کرده و بارش در منطقه شهری نیز ادامه دارد و همچنین ارتفاعات منطقه هزار جریب نکا، بهشهر و گلوگاه، گردنه کدوک سوادکوه تلمادره کیاسر ساری، لاریجان آمل، بلده نور، کجور نوشهر نیز پوشیده از برف شد و البته از سوادکوه شمالی گزارش شده است که حوزه آبریز سد آیت الله صالحی مازندرانی پر از برف شد و سد نیز در آستانه سرریز قرار دارد و ناگفته نماند که سد میجران رامسر نیز در بارندگی آبان امسال  سرریز کرده بود اما سد شهید رجایی ساری هنوز از وضعیت بحران کم آبی خارج نشده است و حوزه آبریز این سد از برف کمتری برخوردار است.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرهای ساحلی و میانه مازندران، بارش باران در این شهرها از بامداد امروز همچنان ادامه دارد و برخی از شهرها نیز با معضل همیشگی آب گرفتگی معابر، پس از باران دچار شدند.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، شرایط جوی مازندران تا امشب برفی و بارانی است و فردا پنج شنبه و جمعه نیمه ابری است اما از پایان روز جمعه بارش مجدد در مازندران آغاز می شود.

همپنین اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز از قبل هشدارهای لازم را مبنی بر آبگرفتگی معابر و یا منازل استان اعلام کرده بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد