hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آزادراه اصفهان - شیراز تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

آزادراه اصفهان - شیراز تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور ضمن اشاره به افتتاح آزادراه اصفهان - شیراز تا ۶ ماه آینده گفت: ۴۱ پروژه در جنوب و جنوب شرق کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، علیرضا صلواتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه طرح‌های زیربنایی جنوب و جنوب شرق کشور 41 طرح ملی داریم که در راه، آزادراه و راه آهن است و 25هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و پیشرفت آن از طرح مطالعاتی تا پیشرفت 92درصدی است.

وی افزود: آخرین طرح آزادراه اصفهان شیراز است که 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی شش ماه آینده با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه شهرستان کاشان نیز متاسفانه تلاش‌های شایسته در حوزه راه صورت نگرفته و از این رو طی یک سال گذشته بر رو روی دسترسی‌های شهر کاشان، قمصر و آران و بیدگل تمرکز کردیم.

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور ضمن اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار راوند کاشان ابراز داشت: طراحی این پروژه در حال انجام است و اوایل سال آینده اجرای پروژه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش ساخت و ساز لازم است دسترسی ها به محور امیرکبیر از شهر قمصر و کاشان افزایش پیدا کند، گفت: جلساتی در این زمینه برگزار شده و رفع معارضات ملکی در دستور کار قرار گرفته و از اوایل سال آینده اجرای این پروژه نیز در دستور کار قرار می گیرد.

صلواتی با بیان اینکه عملیات عمرانی محور بادرود به کاشان 40 درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: هشت کیلومتر پایانی این محور به جاده مرگ معروف شده و بحث آسفالت به دلیل شرایط جوی به تعویق افتاده و به شرط مساعد شدن هوا از اوایل اسفند تا پایان امسال این محور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد