hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کارخانه ریسباف اصفهان هنوز به موزه تبدیل نشده است

کارخانه ریسباف اصفهان هنوز به موزه تبدیل نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نبود موزه‌ای مناسب یکی از کمبودهای استان اصفهان است که در این راستا دولت کارخانه ریسباف را خرید تا به موزه تبدیل شود اما در این زمینه اقدامی نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنور صالحی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به ضرورت و اهمیت دانش بنیان اظهار داشت: اصفهان با توجه به ظرفیتی که دارد باید قطب صنایع دانش بنیان شود.

وی ادامه داد: نبود موزه‌ای مناسب نیز یکی از کمبودهای استان اصفهان بوده و هست که در این راستا دولت کارخانه ریسباف را خرید تا به موزه تبدیل شود اما در این زمینه اقدامی انجام نشد، در حالی که این طرح می‌تواند به توسعه گردشگری در اصفهان کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم بهره‌برداری از سالن اجلاس اصفهان گفت: ا ز وزیر امور خارجه درخواست می‌کنیم تا در سفر به اصفهان از روند اجرای این پروژه بازدید کند. بهره‌برداری از این سالن باید به وزارت خارجه گره بخورد تا همتی صورت گیرد.

اهمیت بهره‌برداری از سالن اجلاس اصفهان

وی افزود: اصفهان می‌تواند دبیرخانه اجلاس‌های بین‌المللی شود که این امر، نیازمند تکمیل سالن اجلاس است.

نور صالحی خاطر نشان کرد: محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، با اجرای طرح‌های توسعه‌ای می‌تواند به شهر نمایشگاهی تبدیل شود.

وی با اشاره به جایگاه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه فعلاً ۶۰ هکتار است، اما ۳۰۰ هکتار کاربری نمایشگاهی در آن منطقه تعیین شده است که می‌تواند برای ایجاد شهر نمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد