hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهره برداری از ۱۰۰ طرح در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تا پایان سال

بهره برداری از ۱۰۰ طرح در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تا پایان سال ۱۰۰ طرح صنعتی در مرحله اجرایی نصب ماشین آلات در واحد با کاربری های مختلف تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می رسد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی زاده افزود: ۲ هزار و ۱۱۱ طرح صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی استان در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند که بخش قابل توجهی از آنها مراحل پایانی کار را می گذرانند.

وی بیان کرد: هم اینک از مجموع طرحهای صنعتی در حال اجرا در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، اجرای ۳۳۳ طرح با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارد که بیشتر آنها با کمی از کمکهای مالی می توانند به بهره برداری برسند.

وی اظهار داشت: مجریان ۸۰۲ طرح صنعتی دیگر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال ساخت و ساز واحد صنعتی هستند که پیش بینی سرمایه گذاری برای اجرای کامل آنها ۴۷ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تعداد طرحهای صنعتی فاقد مراحل پیشرفت فیزیکی و صرفا دارای زمین را در شهرکها و نواحی صنعتی ۹۷۶ مورد ذکر و بیان کرد: پیش بینی سرمایه گذاری برای اجرای کامل این طرحها ۴۸ هزار و ۹۴ میلیارد ریال است.

بهرامی زاده اظهار داشت: زمینه فعالیت طرحهای صنعتی در حال اجرا در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی شامل نساجی، کانی های غیرفلزی، فلزی، غذایی، شیمیایی، سلولزی، خدمات، برق و الکترونیک است و به ازای اجرای کامل هر طرح صنعتی به طور متوسط برای ۲۰ نفر شغل ایجاد می شود.

شایان ذکر است ،۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۲۹ واحد شهرک صنعتی و ۲۱ واحد ناحیه صنعتی است. از مجموع این تعداد ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۴ ناحیه صنعتی فعال بوده و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد