hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات اعمال محدودیت‌های ترافیکی در گلزار شهدای کرمان اعلام شد

جزئیات اعمال محدودیت‌های ترافیکی در گلزار شهدای کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهور کرمان گفت: تمامی ورودی‌ها گلزار شهدای کرمان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی مسدود بوده و تبدیل به پیاده‌راه شده است.

سرهنگ امین پاک ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در ایام دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی محدودیت‌های ترافیکی در برخی مناطق شهر کرمان اعمال می‌شود اظهار داشت: در این هفته توقف و تردد خودروهای سنگین در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای از ورودی میدان بیرم‌آباد ممنوع بوده و باید از مسیر جایگزین بزرگراه جنوبی امام خمینی(ره) تردد کنند.

وی با بیان اینکه ورودی گلزار شهدای کرمان در هفته مقاومت از سمت تخت درگاه قلی بیگ و خیابان ظهور خواهد بود افزود: از خیایان ظهور به سمت گلزار شهدا نیز تمامی مسیرهای تردد خودرویی مسدود بوده و تمامی مسیرها به پیاده‌راه تبدیل شده است.

رئیس پلیس راهور کرمان با اشاره به اینکه تمام مسیرهای ورودی به گلزار شهدا و جنگل قائم از سمت بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای بسته و تمامی مسیرها به پیاده‌راه تبدیل شده است ادامه داد: مسیر خروجی گلزار نیز از سمت پردیسان قائم به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای انجام می‌شود.



پاک ایزدی بیان کرد: برای تمامی زائرانی که محدودیت حرکت دارند از بدو ورود به گلزار تا انتهایی‌ترین قسمت گلزار وسایل نقلیه عمومی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی محدوده گلزار شهدای کرمان از صبح امروز آغاز شده و تا پایان هفته مقاومت برقرار است گفت: در روزهایی که مراسم ویژه‌ای در مصلای کرمان برگزار می‌شود محدودیت‌هایی نیز در ساعات برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد