hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان با تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: این پروژه جزو طرح های سفر هیات دولت به گلستان قرار گرفته و با اعتبارات سازمان مرکزی نیز تجهیز خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این پروژه تاکنون پنج برابر برآورد اولیه هزینه شده و به اندازه ۱۰ سال نیز عقب ماندگی دارد.

معاون رییس جمهورخواستار اعلام جرم علیه مسوولان متخلف در روند ساخت این طرح شد و گفت: ساخت پروژه‌ای که از سال ۸۴ آغاز شده و تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد رسیده نشان دهنده یک به‌هم‌ریختگی ساختاری است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: نمونه مشابه این پروژه‌ در کشور زیاد است و ما شرمنده خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

معاون رئیس جمهوری به ضرورت ایجاد اشتغال برای خانواده ایثارگران اشاره کرد و گفت: تقاضای اشتغال در خانواده‌های ایثارگران بیشتر از سایر افراد و گروه‌های جامعه است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای حل این معضل ۲ راهکار در نظر گرفته‌ شده که یکی استخدام دولتی است که براساس آن ۲۵ درصد سهمیه جذب به ایثارگران تخصیص داده ‌شود و روش دیگر جذب درون دستگاهی است که ارگان‌ها با کسب مجوز اقدام به جذب نیرو کنند.

وی با بیان این که بودجه سال آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران ۴۸۰ میلیارد ریال است گفت که انتظار داریم این رقم به ۲ برابر افزایش یابد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از روز گذشته به گلستان سفر کرد.

بازدید از پروژه نیمه تمام مرکز توانبخشی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گلستان از برنامه های قاضی زاده هاشمی در دومین روز سفر به گلستان بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد