hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| برگزاری مراسم گردهمایی همکاران بنیاد مسکن استان گلستان

گلستان| برگزاری مراسم گردهمایی همکاران بنیاد مسکن استان گلستان

گردهمایی همکاران بنیاد مسکن استان با حضور مدیرکل محترم ، معاونین، مدیران شعب و کلیه همکاران بنیاد مسکن استان برگزار شد.


مهندس ولی اله زمانی نژاد ، مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با بیان آیات و روایات مختلف،  از همکاران خواست تا از فیوضات معنوی این ماه پرخیر و برکت استفاده کافی را ببرند و روح و روان خود را از معنویات این ماه سرشار سازند و در خدمت به مردم و تسهیل امور مردم بکوشند.

زمانی نژاد در ادامه با تشریح سیاست های بنیاد مسکن استان به ویژه در بحث شعبه محوری و تحقق بودجه ۹۷ که در سال جدید با جدیت دنبال می شود، کار و کوشش را جوهره انسان دانست و از همکاران خواست از همه فرصت ها برای خدمت به مردم بویژه روستائیان عزیز و تعالی بنیاد مسکن استان استفاده کنند.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان نیز در این مراسم به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه  معاونت پشتیبانی پرداخت.

حسینی با ابراز اینکه نیروی انسانی هر سازمان، بازو و بال های آن سازمان هستند، اختصاص امکانات و مزایای رفاهی همکاران از جمله اختصاص تسهیلات ارزان قیمت از محل بانک قرض الحسنه رسالت، عقد قرارداد با فروشگاه ها، رستورانها و تولیدی های بزرگ با بازپرداخت طولانی مدت، عقد قرارداد با بیمارستانها جهت پایش سلامت همکاران و خانواده های آنان، اختصاص بن سبد کالا در مناسبت ها و اعیاد و … را از جمله اقدامات رفاهی برای همکاران دانست و از سری جدید این خدمات رفاهی در آینده نزدیک خبر داد.

وی در ادامه به اقدامات و فعالیت های شورای هماهنگی و برنامه ریزی اقتصادی معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن استان پرداخت و سال ۹۷ را سال کار و خدمت مضاعف همکاران بنیاد مسکن استان نامید.

در ادامه مراسم با توجه به طرح سرمایه گذاری اقتصادی همکاران، مزیدی، رئیس امور مالی بنیاد مسکن استان و آقایان دودانگی و رضوان به تشریح نوع و نحوه سرمایه گذاری در طرح مد نظر پرداختند.

اهدای جوایز مسابقات فوتسال جام دهه حساب ۱۰۰ و صرف افطار با میزبانی مدیران شعب بنیاد مسکن استان از دیگر برنامه های این گردهمایی باشکوه بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد