hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نمره منفی و انتقال خودرو به پارکینگ با انجام دو تخلف همزمان رانندگان

نمره منفی و انتقال خودرو به پارکینگ با انجام دو تخلف همزمان رانندگان

سرهنگ قاسمیان گفت:پلیس و سیستم هوشمند از ۴ تا پایان دی ماه نسبت به درج و ثبت تخلفات رانندگی اقدام خواهند کرد تا تعداد تخلفات کاهش پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داوود قاسمیان معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا درباره طرح ایمنی و سلامت پلیس راهور اظهار کرد: پلیس و سیستم هوشمند از ۴ تا پایان دی ماه نسبت به درج و ثبت تخلفات حادثه ساز اقدام خواهند کرد تا تعداد تخلفات کاهش پیدا کند.

وی گفت: عدم توجه به جلو، عدم استفاده از کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه در معابر درون و برون شهری از تخلفات حادثه ساز هستند.

سرهنگ قاسمیان گفت: فصل زمستان با ریزش برف و باران و در نتیجه لغزندگی معابر همراه است و باید از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرد و اگر سفر ضروری است، مسافران باید وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی گفت: در طرح ایمنی و سلامت پلیس راهور در صورت مشاهده دو تخلف همزمان که یکی از آن‌ها حادثه ساز باشد راننده نمره منفی می‌گیرد و خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور ناجا: سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و خواب آلودگی جزء تخلفات حادثه ساز محسوب می‌شود. آمار تصادفات نسبت به سال ۹۸ کاهشی بوده، اما نسبت به سال گذشته افزایش تصادفات را شاهد بودیم.

گفتنی است؛ طرح ایمنی و سلامت پلیس راهور به مدت یک ماه اجرا می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد