hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تسریع اجرای پروژه گازرسانی بخش چشمه ساران

تسریع اجرای پروژه گازرسانی بخش چشمه ساران

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به تخصیص اعتبار برای پروژه گازرسانی بخش چشمه ساران این شهرستان، گفت: اجرای این پروژه پس از این تخصیص تسریع می شود.

 حمید رضا ملک حسینی فرماندار در گفت و گو با ایسنا در حاشیه بازدید از اجرای پروژه گازرسانی بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه نهضت بزرگ گازرسانی در استان گلستان و شهرستان آزادشهر با قدرت و صلابت در حال پیگیری و اجراست و بی وقفه پروژه های این حوزه را به سمت تکمیل پیش می بریم.

وی با بیان اینکه بیش از هفت کیلومتر از بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر تاکنون گازرسانی شده است، افزود: با حمایت مدیران ارشد استانی و نماینده محترم مجلس در شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای کل پروژه اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه سرعت گازرسانی در بخش چشمه ساران قابل قبول است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سرعت گازرسانی قابل قبول بوده و به زودی روستاهای «رودبار»، «قشلاق»، «اسلام آباد»، «معصوم آباد»، «حاجی آباد»، «رحیم آباد»، «وطن» و «نرگس چال» از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

ملک حسینی ارائه خدمات مطلوب به همه مردم شریف روستایی را از رسالت های اصلی مدیران دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد تا خدمات مطلوبی را در حد توان و وسع خود به روستائیان عزیز که محور توسعه پایدار هستند ارائه دهیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد