hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برپایی سوگواره تجسمی کوچه‌های بنی هاشم در قم

برپایی سوگواره تجسمی کوچه‌های بنی هاشم در قم

بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم از29 آذر تا شانزدهم دی ماه، از ساعت ۱۹ الی ۲۲ پذیرای مردم و عاشقان حضرت زهرا(س) خواهد بود.

به گزارش رویداد ایران -قم، سید محمد روحانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم از امروز تا شانزدهم دی ماه، از ساعت ۱۹ الی ۲۲ پذیرای مردم و عاشقان حضرت زهرا(س) خواهد بود.

  

وی با بیان اینکه امسال، دومین سالی است که در فضای کرونایی نمایشگاه را برگزار می کنیم، بازدید از سوگواره را فقط با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست و گفت: علاقه مندان لازم است برای رزو رایگان به سایت هیئت محبین حضرت زینب (ع) به آدرس http://www.mihebinzeinab.ir مراجعه کنند.

  

مسئول اجرایی هیئت محبین حضرت زینب (ع) به تجربه سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در حالی سوگواره را برگزار کردیم که پایبند به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بودیم و ظرفیت تمام صحنه ها را به یک سوم تقلیل دادیم.

  

وی ورود بازدید کنندگان از نمایشگاه امسال را منوط به استفاده از ماسک اعلام کرد و گفت: با وجود رعایت تمام موارد بهداشتی، از یک سوم ظرفیت برای بازدید از نمایشگاه، استفاده خواهیم کرد.

  

روحانی اجرای تئاتر زنده را از جلوه های ویژه سوگواره در سال های اخیر دانست و گفت: در سال های قبل، استقبال بسیار خوب مردم باعث می شد که گاهی در شب های پیک، یک صحنه ۲۰ دفعه تکرار می شد و این به لحاظ تئاترهای صحنه ای، کار بسیار سختی بود که بازیگران با عشق و علاقه به حضرت زهرا سلام الله علیها، سرصحنه اجرا حاضر می شدند و کار را ادامه می دادند. 

  

وی زمان پذیرایی از مردم در سوگواره را، ۱۸ شب دانست و گفت: هزینه های این نمایشگاه، صد در صد از سوی مردم تامین می شود و طبق آماری که در اختیار داریم، مجموع بازدیدکنندگان ما در سال گذشته، ۵۰ هزار نفر بودند.

  

سید محمد روحانی در پایان، تولیدات رسانه ای را از دیگر اقدامات هیئت محبین حضرت زینب (ع)معرفی کرد و با اعلام اینکه برنامه طهورا در ۱۸ قسمت آماده ارائه شده است گفت: این برنامه تولیدی با موضوع "فاطمیه" و "مادران شهدای مدافع حرم" است و طبق زمانبندی مشخص شده در رسانه های مختلف پخش خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد