hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حریق اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران - پردیس/راننده فوت شد

حریق اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران - پردیس/راننده فوت شد

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از وقوع یک مورد حریق اتوبوس بدون مسافر در آزادراه تهران- پردیس خبر داد و گفت: راننده این خودرو فوت شده است.

مهدی درفکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع آتش سوزی یک اتوبوس مسافربری خبر داد و اظهار داشت: این اتوبوس در آزادراه تهران- پردیس پارک شده بوده که دچار حریق می‌شود.

درفکی در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب جمعه سوم دی ماه رخ داد که با اطلاع به سازمان آتش نشانی بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: این اتوبوس، از صبح امروز به دلیل نقص فنی و بدون حضور مسافر در این مکان علی رقم تذکرهای داده شده متوقف بوده است.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در ادامه عنوان داشت: با اعزام نیروها مشاهده شد که راننده حدود ۵۰ ساله در اتوبوس حضور دارد که به علت نشت گاز پیک نیک حادثه رخ داده و راننده نیز بر اثر نشت گاز فوت شده است.

درفکی با اشاره به اینکه این اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی پردیس نبوده و به صورت گذری به علت نقص فنی در این محل توقف کرده بود بیان داشت: حریق اتوبوس اطفا شد و متوفی نیز که دچار سوختگی از ناحیه پاها شده بود نیز از محل خارج شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد