hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی رامهرمز

بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی رامهرمز

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در جریان سفر به رامهرمز از طرح های سرمایه گذاری و پتروپالایش ابوالفارس این شهرستان بازدید کرد و گفت: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

صادق خلیلیان امروز (۲ دی ماه) در حاشیه سفر به شهرستان رامهرمز و بازدید از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و چند روستای این شهرستان اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر فنی و صنعتی بخصوص در بخش های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و نیز مسائل مربوط به تامین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می کند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، وی با اشاره به ظرفیت ها در منطقه رامهرمز افزود: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدامات در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

خلیلیان با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز بیان کرد: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی است و در عین حال به دور زدن تحریم ها و از نظر بحث های فنی، به کشور کمک می کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد