hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای ۷ پروژه در بقعه متبرکه غیاث الدین محمد مشهد

اجرای ۷ پروژه در بقعه متبرکه غیاث الدین محمد مشهد

مدیر بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد(ع) مشهد از اجرای ۷ پروژه در بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد(ع) مشهد با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در راستای رفاه حال زائران خبر داد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حامد فهیمی بیان کرد: حدود ۱۹۰ متر مربع سازه فضا کار به فضای مسقف امامزاده غیاث الدین محمد(ع) (گنبد خشتی) افزوده می شود که با اضافه شدن این متراژ، ۹۰۰ متر فضای مسقف در بقعه خواهیم داشت.

مدیر بقعه متبرکه امامزاده غیاث الدین محمد (ع) هدف از اجرای این طرح را افزایش مساحت رواق و برداشتن تمام ستون های اضافی عنوان کرد و افزود: حدود ۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است و در دی ماه این پروژه افتتاح می شود.

وی با اشاره به سفارش فرش از کارخانه فرش کاشان برای پروژه تعویض کلیه فرشهای رواق و دور ضریح؛ گفت: ۸۷۸ متر مربع فرش برای رواق و اطراف ضریح مطهر با هزینه ۶ میلیارد ریال تهیه شده است.

مدیر بقعه متبرکه امامزاده غیاث الدین محمد(ع) اظهار کرد: همچنین چایخانه حضرت به مساحت ۳۵ مترمربع با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال در این بقعه در حال ساخت است.

فهیمی ساخت کفشداری آقایان با ظرفیت ۸۰۰ جفت کفش در مساحت ۵۰ متر با هزینه حدود ۲۵۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه های در دست این بقعه دانست و گفت: رنگ آمیزی کل دیوار های بقعه به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است؛ همچنین اجرای طرح زیباسازی مغازه های حاشیه طبرسی نیز در دستور کار امامزاده قرار دارد و مرحله نقشه برداری و مذاکرات با شهرداری انجام شده و تا ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی می شود.

مدیر بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد (ع) بیان کرد: اجرای سردرب حسینه موقوفه کربلای کاظم خباز با هزینه یک میلیارد ریال و بازسازی سرویس های بهداشتی، لوله کشی و آسایشگاه خواهران با هزینه ۳۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های در دست اقدام ما می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای تمام این پروژه ها با هدف رفاه حال زائران انجام شده است؛ گفت: در اجرای این پروژه ها برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد