hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کوتاهی در نگهداری و بهسازی ۲۲۰هزار کیلومتر راه کشور "هزینه‌ساز" است

کوتاهی در نگهداری و بهسازی ۲۲۰هزار کیلومتر راه کشور "هزینه‌ساز" است

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در کشور ۲۲۰ هزار کیلومتر راه به ارزش امروزی ۵۰۰ هزار میلیارد تومان وجود دارد که اگر در نگهداری و بهسازی آن، کوتاهی کنیم شاهد هدررفت هزینه‌های بالایی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از راهداری استان اردبیل، محمدرضا زمانیان در مراسم تجلیل از راهداران، رانندگان، انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل‌ونقل نمونه استان اردبیل با اشاره به خدمات ارزنده راهداران در سطح کشور اظهار داشت: در کشور 220 هزار کیلومتر راه به ارزش امروزی 500 هزار میلیارد تومان وجود دارد که اگر در نگهداری و بهسازی آن، کوتاهی نماییم شاهد هدررفت هزینه‌های بالایی خواهیم بود.

وی افزود: بیش از 90 درصد حمل‌ونقل کشور از طریق جاده‌ها انجام می‌شود بنابراین بهسازی آن‌ها در اولویت است زیرا اگر در این زمینه کم‌کاری کنیم، پیامدهای منفی نبود راه مناسب همچون تلفات مالی و جانی بالا و کاهش سرعت حمل‌ونقل را شاهد خواهیم بود.



مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مشکلات مالی راهداران و رانندگان اشاره کرد و بیان داشت: حق‌الزحمه‌ای که در قبال زحمات این تلاشگران عرصه حمل‌ونقل پرداخت می‌شود در مقایسه با زحمات آنان بسیار ناچیز است و صرفاً داشتن وجدان آگاه و احساس مسؤولیت در قبال مردم و تعهد است که باعث می‌شود این افراد به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند.

وی گفت: صنعت حمل‌ونقل در هر کشوری از صنایع پیشرو بوده و لازم است سرمایه‌گذاری بالایی در این صنعت انجام شود تا شاهد خدمات‌رسانی بهتر در این حوزه باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد