hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > احتمال آغاز مسافر گیری در خط ۵ مترو از ظهر امروز

احتمال آغاز مسافر گیری در خط ۵ مترو از ظهر امروز

معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: کوتاه‌ترین زمانی که برای بازگشایی خط ۵ مترو اعلام شده، حوالی ظهر است تا حداقل بهره برداری از یک خط با سرعت کم آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل شهرداری تهران، صبح امروز در گفتگوی زنده با شبکه خبر درباره حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران گفت: این حادثه حدود ساعت ۷ صبح رخ داد و تلاش کردیم با امدادرسانی از طریق سامانه اتوبوس رانی و تاکسی رانی مردم را از محل دور کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اکیپ‌های عملیاتی در حال تخلیه خط هستند تا بتوانیم در اسرع وقت روال عادی مسافر گیری را آغاز کنیم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران درباره زمان آغاز به کار قطارها در این خط بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای اجرا وجود دارد اما کوتاه‌ترین زمانی که برای بازگشایی این خط اعلام شده، حوالی ظهر است تا حداقل بهره برداری از یک خط با سرعت کم آغاز شود.

شفیعی اظهار داشت: تمام قطارهایی که در این ایستگاه بوده، تخلیه شده‌اند و تنها واگن‌های آسیب دیده باقی مانده‌اند که تخلیه آنها نیاز به امکانات جانبی دارد. برای این امر ماشین آلات مخصوص در محل مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: برخی مقدمات باید انجام شود تا قبل از بهره برداری از خط، از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنیم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران درباره علت حادثه نیز بیان کرد: در زمینه سوانح ریلی، کمیسیون سوانح در شرکت بهره برداری مترو تشکیل می‌شود و با توجه به اطلاعات ثبت شده در سیستم علت آن مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مسافران کرج تا کدام ایستگاه می‌توانند از مترو استفاده کنند، گفت: تا ایستگاه وردآورد برای مسافر گیری مشکلی نداریم و از آنجا نیز اتوبوس‌ها مستقر بوده و مسافران را به ایستگاه‌های بعدی یعنی ایستگاه صادقیه و آزادی منتقل می‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد