hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدارس اردستان حضوری می‌شوند

مدارس اردستان حضوری می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها تأکید دارند مدارس به صورت کاملاً حضوری برگزار شود، گفت: در تلاش هستیم با رفع کمبودها، مدارس را به صورت کاملاً حضوری برگزار کنیم.

احمد خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با ابلاغ اداره‌کل آموزش و پرورش استان امتحانات نوبت اول تمام مدارس شهرستان اردستان در همه پایه‌های تحصیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مقاطع ابتدایی با توجه به قانون، امتحانی گرفته نمی‌شود و ارزیابی معلم ملاک است، افزود: اکنون مدارس باز و به شکل تلفیقی آموزش حضوری و غیرحضوری مشغول فعالیت آموزشی هستند و براین اساس تمام امتحانات باید حضوری برگزار شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان تصریح کرد: خوشبختانه فضای مدارس شهرستان به گونه‌ای است که برای رعایت فاصله‌گذاری امتحانات مشکلی پیش نمی‌آید و تمام مدارس برای برپایی امتحانات نوبت اول تجهیز و آماده شده‌اند.

خاکسار درباره شایعه تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونای اُمیکرون، گفت: هنوز هیچ ابلاغیه‌ای به اداره اردستان ارسال نشده است، ولی در ادامه اگر وضعیت کرونایی شهرستان تغییر کند طبیعتاً وضعیت برگزاری کلاس‌ها نیز تغییر خواهد کرد و در این موضوع تابع ستاد استانی کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه هیچ‌گونه دانش‌آموزی در مدارس اردستان وجود نداشته که به دلیل ویروس کرونا دچار بیماری سخت شود.

 مدیرآموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه خانواده‌های دانش‌آموزان تأکید دارند مدارس به صورت کاملاً حضوری برگزار شود، گفت: مدارس از ابتدای دی‌ماه به صورت گروه‌بندی برگزار می‌شود و امیدواریم در ادامه با ارزیابی که انجام می‌شود بتوانیم با رفع کمبودها، مدارس را به‌صورت کاملاً حضوری برگزار کنیم.

۹۴ درصد از دانش‌آموزان واکسن زدند

خاکسار با اشاره به اینکه تمام کلاس‌هایی که کمتر از ۱۵ نفر دانش‌آموز داشته باشد می‌تواند به‌صورت کاملاً حضوری برگزار شود، ادامه داد: اکنون بسیاری از مدارس شهرستان به‌صورت کاملاً حضوری است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی شرایط هر مدرسه را اولویت برگزاری حضوری کلاس‌ها عنوان کرد و گفت: با تلاش شبکه بهداشت و درمان بیش از ۹۴ درصد از دانش‌آموزان واکسن کرونا دریافت کردند و کمتر از ۱۰۰ نفر دیگر باقی مانده که در تلاش هستیم مابقی دانش‌آموزان نیز واکسن بزنند. همچنین ۹۹ درصد از فرهنگیان شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌‍اند و مابقی آنها به دلایل پزشکی هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد