hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند

۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند و در حال حاضر ۵۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضور دارند که از این تعداد، ۸۹ نفر در بخش های ویژه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۱۴۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۵۰۸ هزار و ۸۶۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۱۸ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۴۴۶ هزار و ۳۲۲ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۲۷۰ هزار و ۲۶ مورد تست سریع انجام شده و ۶۲ هزار و ۵۴۷ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۱۲۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۸۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۳۶۵ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۴۹۹ هزار و ۱۱۱ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دوز، به ۶ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۸۱۱ دوز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۱۳ هزار و ۸۸۹ دوز نوبت اول، دو میلیون و ۸۶۵ هزار و ۶۶۳ دوز نوبت دوم و ۲۱۰ هزار و ۲۵۹ دوز نوبت سوم واکسن بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد