hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روستاهای اشکذر به روستاهای هدف گردشگری تبدیل شود

روستاهای اشکذر به روستاهای هدف گردشگری تبدیل شود

 نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری روستاهای اشکذر گفت: این مناطق به روستاهای هدف گردشگری تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار در حاشیه بازدید روستاهای شهرستان اشکذر که در ادامه بازدیدهای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر صورت گرفت اظهار داشت: روستاهای از جمله چرخاب، حسین‌آباد، حسن‌آباد و غیره این روستاها، دارای سرمایه‌های بسیار زیاد نهفته‌ای هستند.

وی با بیان اینکه یک سری مشکلاتی در این روستاها وجود دارد خاطرنشان کرد: تامین آب شرب یکی از مهمترین مشکلاتی است که این روستاها با آن روبه‌رو هستند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل خط ریل راه‌آهن و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این روستاها از جمله دیگر مسائلی است که باید دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات و تکمیل اقدامات صورت گرفته تلاش بیشتری داشته باشند.



جوکار با اشاره به اینکه روستاهای این منطقه قابلیت تبدیل به روستاهای هدف گردشگری را دارند افزود: در این زمینه هم دولت باید اقدامات لازم را انجام دهد و هم مردم و دهیاری ها باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا در حوزه گردشگری و بوم‌گردی‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی تامین زمین برای مسکن جوانان، بهبود وضعیت راه های دسترسی به روستاها و مواردی از این قبیل را از جمله دیگر مشکلاتی دانست که در این روستاها وجود دارد و دستگاه های مربوطه باید نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم را به عمل آورند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد