hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سازمان‌های تابعه شهرداری باید برای خود منابع درآمد پایدار تعریف کنند

سازمان‌های تابعه شهرداری باید برای خود منابع درآمد پایدار تعریف کنند

شهردار شهرکرد گفت: روسای سازمان‌ها و مناطق شهرداری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در جلسه با معاونین و مدیران شهرداری با بیان اینکه یکی از بحث‌های اساسی در مدیریت شهری در تمامی کشورها، به‌خصوص کشورهای درحال توسعه، تأمین منابع درآمدی شهرداری‌ها است، اظهارداشت: منابع مالی پایدار و مستمر از یک سو و خودکفایی شهرداری‌ها از سوی دیگر، تلاش و توجه مدیران و برنامه‌ریزان شهری را در جهت شناسایی و ارائه منابع درآمدی جدید و پایدار برمی‌انگیزاند.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های تابعه شهرداری برای خود باید منابع درآمدی تعریف کنند، افزود: روسای سازمان‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ایجاد درآمدهای پایدار در مناطق و سازمان‌ها، مدیران و روسای سازمان‌ها را موظف به ایجاد منابع درآمدی پایدار کرد و گفت: نتیجه حصول درآمد پایدار، رضایت شهروندان و سرعت بخشیدن به توسعه و عمران شهری خواهد بود.

جاپلقی مشارکت شهروندان در کنار همکاری و تلاش مدیران شهرداری را لازمه توسعه هدفمند دانست و خاطرنشان کرد: تلفیق این دو موضوع و تعامل دوسویه منجر به توسعه و آبادانی شهر می‌شود.



وی با بیان اینکه همه سازما‌ن‌های شهرداری  باید نسبت به فعال‌سازی بیش از پیش کدهای درآمدی خود اقدام کنند، گفت: مشاورین شهرداری باید افرادی باشند که سلول‌های شهر را بشناسند و در راستای رفع مشکلات شهری یاری‌رسان مجموعه مدیریت شهری باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد