hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بی‌توجهی به مدیریت صحیح آب فرونشست در کاشان را تشدید کرده است

بی‌توجهی به مدیریت صحیح آب فرونشست در کاشان را تشدید کرده است

شهردار کاشان ضمن اشاره به بروز زلزله‌های محلی به واسطه فرونشست گفت: عدم مدیریت صحیح آب موجب ایجاد فرونشست و تشدید آن در کاشان شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان   ، حسن بخشنده پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه صدای شهر با بیان اینکه با افزایش جمعیت ملزم به گسترش طرح‌های عمرانی است، اظهار داشت: لازم است علاوه بر برنامه‌ریزی در راستای گسترش طرح‌های عمرانی به تامین اعتبار و بودجه آن نیز نگاه ویژه صورت پذیرد و موفقیت در این زمینه موجب گسترش شهر و جذب توریست به منطقه می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ایجاد گردشگاه‌های طبیعی به منظور جذب گردشگر افزود: با سفیر ژاپن دیدار و گفت‌وگو داشتیم و در مورد مسائلی به واسطه عدم مدیریت صحیح آب و ایجاد فرونشست و زلزله‌های محلی به واسطه فرونشست صحبت داشتیم.

شهردار کاشان با بیان اینکه مقرر شده با کشورهای چین و بوسنی نیز قراردادها و تفاهم‌نامه خواهرخواهندگی داشته باشیم، ابراز داشت: یکی از دغدغه‌های شهروندان جمع‌آوری مکانیزه پسماندهای شهری بوده که این موضوع جزء برنامه‌های میان مدت شهرداری کاشان است.

وی از ایجاد خانه‌های سلامت خبر داد و گفت: طرح بهسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده شهری نیز یکی از اقداماتی است که در دستور کار برنامه‌های میان مدت شهرداری است و خوشبختانه در این داستان 80 واحد اقامت سنتی در کاشان وجود دارد و این موضوع در جذب گردشگر نقش به‌سزایی دارد.

بخشنده از احداث دهکده سلامت در کاشان در قالب برنامه‌های بلندمدت شهرداری کاشان و همکاری در این زمینه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: فرودگاه کاشان نیز یکی از زیرساخت‌های شهری بوده که در دوره چهارم افتتاح و به دلیل کرونا تعطیل اما با بهبود شرایط و با تاکید نماینده ولی فقیه و همت مسئولان این فرودگاه مجدداً راه‌اندازی شد



وی ضمن اشاره به اقدامات مطالعاتی در زمینه احداث زیرگذر چهارراه آیت‌الله کاشانی تاکید کرد: مشاوران یک هفته در این رابطه اقدامات مطالعاتی را انجام دادند و امیدواریم با امکان‌سنجی در این زمینه ساخت زیرگذر در آن منطقه را شاهد باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد