hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امکانات برف روبی بانه در حد یک شهرستان نیست

امکانات برف روبی بانه در حد یک شهرستان نیست

رئیس اداره راهداری بانه گفت: تنها ۱۵۰ میلیون تومان برای پیمانکار برف روبی این شهرستان اختصاص یافته که با این اعتبار تنها با تراکتور داران می توانیم قرار داد منعقد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انور طاهایی شنبه شب در جلسه مدیریت بحران شهرستان بانه اظهار کرد: اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای بانه ۲ دستگاه بولدزر، چهار دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، پنج دستگاه نمک پاش میکانیزه و عادی و ۲ دستگاه کامیون تیغه دار برای برف روبی دارد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و ماشین آلات این مجموعه برای برف روبی و پاکسازی جاده‌ها تعمیر و تجهیز شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه اظهار داشت: تنها ۱۵۰ میلیون تومان برای پیمانکار برف روبی اختصاص یافته که با این اعتبار تنها با تراکتور داران می‌توانیم قرار داد منعقد کنیم.

طاهایی افزود: در محور بانه- سیرانبند، محور بانه- سردشت، بانه- مریوان و گردنه خان همه دستگاه‌های برف روبی با مشخصات راننده و شماره تماس مستقر شدند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری بانه نیز در این جلسه اظهار کرد: از همه ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم حداکثر همکاری را با ستاد مدیریت بحران داشته باشند و از حداقل امکانات موجود بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

خالد عزیززاده افزود: شهرداری‌ها تابعه در صورت نیاز با راهداری، حمل و نقل جاده‌ای همکاری کنند و شهرداری‌ها باید آمادگی لازم را برای برف روبی معابر و خیابان‌ها داشته و ماسه و نمک ذخیره داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید ادارات مربوطه برای پیشگیری از بحران آمادگی لازم را داشته باشند چون با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران زیاد و احتمال وقوع حوادث و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

عزیززاده ادامه داد: با توجه به حداقل امکانات در دسترس مدیران شهرستانی، مدیریت بحران‌های احتمالی گاهی با مشکل مواجه می‌شود و در سال‌های قبل تلاش شده که بحران‌ها با تدابیری که اتخاذ می‌شود به نحو احسن مدیریت شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد