hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش حقوق رانندگان آژانس درون شهرداری اعمال شود

افزایش حقوق رانندگان آژانس درون شهرداری اعمال شود

رئیس کمیسیون مالی و برنامه‌ریزی و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین گفت: افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل درون شهرداری اعمال شود تا در برابر تورم متضرر نشوند.

ولی چگینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعدادی از رانندگان آژانس شاغل از افراد زحمت کش هستند که در شهرداری قزوین خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهند و برای رسیدگی به وضعیت معیشت این افراد شورا مصوب کرده بود که در دو مرحله ابتدا ۲۰ و در مرحله دوم ۳۰ درصد افزایش حقوق آنها اعمال شود، اما متأسفانه تا امروز محقق نشده که از شهردار می‌خواهیم در این خصوص اقدام و عمل لازم را داشته باشند.

وی افزود: رشد تورم در همه زمینه متأسفانه با افزایش حقوق کارکنان و کارگران همخوانی ندارد، تورم هر روز هفته و ماه و سال به طور مستمر ادامه دارد، اما افزایش دستمزد و حقوق کارکنان یک بار در سال اتفاق می‌افتد.

رئیس کمیسیون مالی و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: گران شدن لوازم جانبی و قطعات خودرو، افزایش هزینه‌های استهلاک سبب شده که معیشت افراد زحمت کش شاغل در آژانس در تنگنا قرار گیرد و یارانه حمایتی که بتواند بخشی مشکلات ناشی از تورم را پوشش دهد وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به معیشت کارکنان شهرداری، تصریح کرد: نظر اعضای شورا و شهرداری در حمایت از معیشت کارکنان بود، اما به دلیل مشکلات فراوان در تأمین بودجه و محقق ساختن آن از جمله کاهش ساخت و ساز، سخت‌گیری در حوزه مسکن کاهش درآمد عوارض و منابع مختلف درآمدی سبب شده شهرداری با محدودیت‌هایی مواجهه شود که در بودجه سال آینده با حقیقی بستن منابع درآمدی سعی خواهیم کرد تا حد امکان مرتفع شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد