hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استقبال اصفهانی‌ها از نمایشگاه مجازی کتاب/ ۸۵۰۰ جلد کتاب خریداری شد

استقبال اصفهانی‌ها از نمایشگاه مجازی کتاب/ ۸۵۰۰ جلد کتاب خریداری شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تا کنون ۲ هزار سفارش ثبت شده که شامل ۸ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به ارزش حدود ۴۵۰ میلیون تومان است. ۴ هزار بسته از این کتاب ها از طریق پست و ۴۵۰ بسته توسط ناشران ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، استان پیشتاز اصفهان به عنوان اولین استانی که در نمایشگاه‌های مجازی استانی می‌توانست الگو قرار بگیرد، انتخاب شد. هرچند که در نمایشگاه فیزیکی کتاب شور و شعف کتاب قابل ملاحظه است  اما محدودیت‌های کرونایی، مسئله بهره‌مندی از موضوعات فضای مجازی، دسترسی عادلانه و حرکت به سمت عدالت فرهنگی  از جمله مسائلی است که وجود نمایشگاه مجازی کتاب را ارزشمند می‌کند. البته تجربه برگزاری مجازی کتاب تهران این موضوع را اثبات کرد که در جای جای کشور علاقمندان حوزه کتاب وجود دا رند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی در خصوص روند برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان و پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان است که از روز 20 آذر ماه و با حضور استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد.

وی با اشاره به استقبال مردم استان از برپایی نمایشگاه مجازی کتاب افزود: تا کنون 2 هزار سفارش ثبت شده که شامل 8 هزار و 500 جلد کتاب به ارزش حدود 450 میلیون تومان است. 4 هزار بسته از این کتاب‌ها از طریق پست و 450 بسته توسط ناشران ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: تا کنون یک هزار و 500 نفر از یارانه نمایشگاه استفاده کردند و همه آحاد جامعه شهری و روستایی می‌توانند از آن بهره ببرند.



معتمدی تصریح کرد: این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود که 20 درصد از طریق وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و 20 درصد تخفیفی از سوی ناشران به علاقه‌مندان کتاب ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه علاقه‌مندان به کتاب و هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده تا 26 آذر ماه با مراجعه به سایتWWW.KETAB.IR از فرصت باقیمانده برای خرید کتاب استفاده کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد