hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > زلزله ۴.۵ ریشتری چلگرد استان چهارمحال و بختیاری خسارتی نداشت

زلزله ۴.۵ ریشتری چلگرد استان چهارمحال و بختیاری خسارتی نداشت

به گفته سرپرست مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، زلزله ۴.۵ ریشتری چلگرد هیچ خسارت مالی و جانی به همراه نداشته است.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به زلزله رخ داده در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: امروز در ساعت 53 دقیقه بامداد زلزله‌ای به بزرگی 4/5 ریشتری در عمق 8 کیلومتری شهر چلگرد در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: دیشب اعلام آماده باش شهرستانی داده شد و خوشبختانه تیم های ارزیاب و امدادی در خصوص زلزله قبل در منطقه حضور داشتند و همچنان هم در آنجا مستقر هستند.

سرپرست مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: با بررسی و پایش منطقه در همان لحظات اولیه، خوشبختانه خسارت مالی و جانی گزارش نشد.

اعزام 4 تیم امدادی به منطقه زلزله‌زده

ایرج کیانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به زلزله اتفاق افتاده در کوهرنگ، اظهار داشت: دیشب 54 دقیقه بامداد زلزله 4/5 ریشتری نزدیک چلگرد اتفاق افتاد.

وی با اشاره به آمادگی تیم های امدادی و اعزام آنها سریعاً به منطقه، بیان کرد: در همان لحظات اولیه چهار تیم امدادی به منطقه عازم شدند



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به شهرستان کوهرنگ، اردل، فارسان آماده باش داده شد، خوشبختانه هیچگونه خسارت مالی و جانی اتفاق نیفتاد و زلزله خسارات جدی به همراه نداشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد