hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کمبودی در عرضه میوه شب یلدا نداریم

کمبودی در عرضه میوه شب یلدا نداریم

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: با توجه به افزایش تقاضا در شب یلدا ممکن است در برخی میوه‌ها ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رضا البرز رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در میوه و تره‌بار نداریم بیان کرد: بازار میوه این روز‌ها در حال رکود است و برای عرضه میوه هیچ کمبودی وجود ندارد.

او با بیان اینکه در حال حاضر میوه و تره‌بار در میادین و بازار‌های بزرگ سبزه‌میدان و سرگذر وجود دارد افزود: هنوز برای خرید میوه شب یلدا زود است و معمولا هفته آینده بازار شلوغ خواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان به وضعیت نظارت بر بازار میوه اشاره کرد و ادامه داد: نظارت‌های ما از چند روز پیش شروع شده و بازرسی‌ها از سوی اتحادیه، اتاق اصناف و صمت در حال انجام است و با متخلفان و گرانفروشان هم برخورد خواهد شد.

این مسئول با اشاره به کنترل قیمت‌ها در میدان میوه و تره‌بار اظهار داشت: تمام فروشنده‌ها برای خرید‌های خود باید فاکتور معتبر بگیرند و بر این اساس باید درصد‌های سود را رعایت کنند.

البرزی با اشاره به اینکه قیمت‌های میوه شب یلدا فعلا مشخص نیست، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در شب یلدا ممکن است در برخی میوه‌ها ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت باشد، اما فروشندگان باید سود ۱۵ تا ۳۵ درصدی آن هم نسبت به نوع میوه و سبزی را رعایت کنند.

او ابراز داشت: به زودی هندوانه از میناب به استان همدان وارد می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد