hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشکل گرمایشی در سطح مدارس استان نداریم/ آزمون‌ها حضوری برگزار می‌شود

مشکل گرمایشی در سطح مدارس استان نداریم/ آزمون‌ها حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با دریافت هر دو دُز واکسن کرونا برای معلمان و دانش‌آموزان و همچنین رعایت فاصله‌ها، گزارشی مبنی بر شیوع بیماری کرونا داده نشده و کلاس‌ها در حال برگزاری به صورت حضوری است.

«امیر مهردادی» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سیستم گرمایش مدارس سطح استان اظهار کرد: در صورت بروز مشکل در سیستم گرمایشی مدارس سریعا با همکاری نوسازی مدارس، نواقص و خرابی‌ها مرتفع می‌شود و در حال حاضر با حداقل مشکلات در این حوزه روبرو هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بیش از 97 درصد همکاران فرهنگی دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده و خوشبختانه صددرصد دانش‌آموزان قبل از بازگشایی مدارس و کمی پس از آن واکسن را دریافت کرده‌اند و این شرایط را برای برگزاری مدارس به صورت حضوری فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه شرایط بهداشتی در مدارس استان مناسب است، خاطر نشان کرد: گزارشی مبنی بر ابتلای همکاران یا دانش‌آموزان به کرونا ویروس داده نشده است. البته از همان ابتدا بازگشایی مدارس به صورت زوج یا فرد، رعایت فاصله‌ها یا تلفیقی روند آموزش به صورت حضوری پیگیری شده است و در صورت بروز بیماری یقینا کلاس‌ها در بستر برنامه‌ی شاد برگزار خواهد شد.

مهردادی خاطر نشان کرد: امتحانات پایان نیمه اول سال تحصیلی به صورت حضوری و رعایت فاصله اجتماعی و پرتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی به همراهی و همکاری والدین با مدارس تاکید و تصریح کرد: فراگیری تحصیلی دانش‌آموزان در محیط کلاس و میزان بالندگی و پرورش فکری آنها بهتر شکل می‌گیرد و والدین با تاکید رعایت موارد بهداشتی، استفاده از ماسک و وسایل بهداشتی بهترین کمک را به برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری خواهند داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد