hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت شیرینی شب یلدا همچنان در ابهام

قیمت شیرینی شب یلدا همچنان در ابهام

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان مشهد با اشاره به نواسنات قیمت مواد اولیه شیرینی گفت: افزایش قیمت روغن مخصوص قنادی و محصولاتی مانند آرد، شکر و... تاثیر چشم‌گیر و مستقیمی بر قیمت تمام شده شیرینی خواهد گذاشت و قطعا موجب افزایش نرخ آن خواهد شد. در حال حاضر و با توجه به نوسانات ارز قیمت اقلام غیرقابل پیش‌بینی شده و قیمت‌ها به طور مداوم در حال تغییر است.

محمد فرزانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت قیمت شیرینی شب یلدا اظهار کرد: بر این اساس ما قادر به پیش بینی افزایش، کاهش یا ثبات قیمت شیرینی تا شب یلدا نخواهیم بود. متاسفانه صنف قنادی و شیرینی فروشان با مشکلات زیادی رو به رو است که با سنگ‌اندازی برخی مسئولان و عدم حمایت ‌آن‌ها سرانجام این مشکلات منجر به سقوط این صنف خواهد شد.  

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت مصوب روغن مخصوص قنادی ۱۷۸ هزار و ۷۵۰ تومان است که در بازار بسیار کمیاب شده و با قیمت آزاد ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. با این شرایط قنادی و شیرینی‌فروش‌ها تعطیل خواهد شد. علاوه بر روغن، برای تامین آرد و شکر نیز با مشکل روبه‌رو شده‌ایم و متاسفانه هیچ حمایتی هم از جانب مسئولان صورت نمی‌گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد