hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استقبال دانش‌آموزانِ کرمانشاه از واکسن کرونا

استقبال دانش‌آموزانِ کرمانشاه از واکسن کرونا

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان استان از تزریق واکسن کرونا، گفت: تاکنون 93 درصد دانش آموزان استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

ماشاءالله پروین در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون  93 درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال استان واکسن کرونا را دریافت کرده و تعداد دانش‌آموزانی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند هم در حال نزدیک شدن به همین عدد است.

پروین با بیان اینکه واکسن کرونا از نظر کادر درمان نقش مهمی در مقابله با بیماری کرونا دارد، گفت: از نظر کارشناسان حوزه سلامت واکسیناسیون می تواند ایمنی‌بخشی بالایی در برابر بیماری کرونا ایجاد کند، از این حیث ضرورت دارد دانش‌آموزانی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، برای تزریق واکسن عجله کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان استان نداریم، از خانواده‌هایی که تاکنون برای تزریق واکسن کرونا برای فرزندان بالای ۱۲ سال خود اقدام نکرده اند، خواست هرچه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا از واکسیناسیون جانمانند.

پروین سپس اشاره ای هم به وضعیت واکسیناسیون معلم‌های استان علیه بیماری کرونا داشت و گفت: بعید است معلمی در استان داشته باشیم که بدون هیچ دلیل موجهی واکسن کرونا را دریافت نکرده باشد، هرچند ممکن است برخی هم به واسطه دلایلی همچون بیماری خاص یا ابتلا به کرونا و نیاز به گذراندن دوره شش هفته ای پس از بهبود، هنوز واکسن نزده باشند.

 پروین با اشاره به تدوین قوانین و مقرراتی از سوی دولت برای برخورد با کارمندانی که بدون عذر موجه واکسن نزده اند، یادآور شد: با معلمانی که واکسن کرونا را بدون هیچ عذری دریافت نکرده باشند، همچون کارمندانی که واکسن کرونا نزده‌اند، برخورد خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد